12 септември 2007 г.

Банатска българка полага вечни обети

Днес ми вървя от сутринта. Ранното ставане, студеното време в планината и тъмнината на ранния час не попречиха на „зелената” светлина, която проправяше пътя ми през целия ден. Вървеше ми и с транспорта през целия ден, всичко беше като нагласено така, че да не затрудни с нищо пътуването ми, имащо за крайна цел град Белене и вечните обети на сестра Катерина Будур.
Отец Станислав ме взе от автогарата на Плевен в 9,30 ч. и в 10,30 ч. вече бяхме в двора на празнуващата енория. Гостите прииждаха едни след други и всичко беше хем празнично, хем спокойно. Сестра Кати посрещаше всички с усмивка, а и всички гости от епархията бяха особено щастливи да са пак заедно. Понеже е банатска българка от Стар Бешенов имаше и около 40 гости от родното й село – най-близките й роднини и приятели, които искаха да бъдат с нея на този ден и да участват в празника й.
Свещеници от Никополска епархия, сестри от много общества, миряни, главно от Белене поради работния ден – църквата беше пълна, макар и не препълнена.
Радио Ватикана помести в кореспонденция на Росица Златева кратки данни за сестра Кати, които можете да видите най-отдолу на тази страница http://www.oecumene.radiovaticana.org/bul/Articolo.asp?c=154183
Повече официални данни по темата в новия блог на кръга АБАГАР http://www.sursumcorda1.blogspot.com/

В 13,30 ч. се разделих с гостоприемната енория и потеглих по обратния път към столицата, така, както бях пристигнала…Повече за събитието ще оставя да говорят снимките:

Няма коментари: